always keep it loaded

nedjelja, 09.09.2007.

BOOKA 8.09.2007

Molila bi sve ljude dobre volje da mi pomognu pri popunjavanju rubrike ''NASLOV POSTA''. Iako je ovo trebao bit osvrt na Golliwog (otkazali zbog bolesti bubnjara) i Bruno-ta, prirodno urođena neorganiziranost i ležerno shvaćanje stvari oko sebe učinila je svoje tako da sam zakasnila na sve one ''imenovane'' bendove ( čitaj bruno i karta žmarilja) i zamalo se vratila bez ijedne fotografije. Stoga iskorištavam ovu priliku da zahvalim novo-sklepanom bendu koju mi je omogućio barem nešto foto materijala.

Rispekt ljudi bilo je odlično :)







I za kraj jedna crno bijela....onako čisto meni iz gušta :)



p.s. Ispočetka sam mislila zadržat fotografije isključivo za sebe ali vidjevši izraze lica zabilježene objektivom aparata shvatila sam kako bi tako nešto bilo nepošteno prema ostatku pučanstva. Inđoj smijeh
- 15:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>